Logo Twitter Social Icon Rounded Square Color Logo LinkedIn 2C 66px R    

ΜΕΤΑΣΤΕΓΑΣΗ ΕΑΔΗΣΥ


Οι υπηρεσίες της ΕΑΔΗΣΥ (πρώην ΕΑΑΔΗΣΥ και ΑΕΠΠ) λειτουργούν στην οδό Δώρου 7-9 στο κέντρο της Αθήνας (όπισθεν ΜΙΝΙΟΝ).

Αλληλογραφία και επιδόσεις στην παραπάνω διεύθυνση.

 Οι τηλεφωνικές γραμμές και οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις ισχύουν ως έχουν στους διαδικτυακούς τόπους της Αρχής

www.eaadhsy.gr & www.aepp-procurement.gr

Σε συνέχεια της από 07.10.2022 ανακοίνωσης και των τροποποιήσεων που επήλθαν με τις διατάξεις του αρ. 7 του ν. 4912/22 «Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων και άλλες διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης» (ΦΕΚ 59/τ. Α΄/17.03.22), καθώς και την πράξη    29/27-9-2022 του Υπουργικού Συμβουλίου με θέμα «Διορισμός Προέδρου και οκτώ (8) Συμβούλων της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ.)» (ΦΕΚ 908/Τ.ΥΟΔΔ/30-9-2022), διευκρινίζονται τα εξής:
Α) Για συμβάσεις που έχουν υπογραφεί πριν τις 30.09.2022:
Διατηρείται ο μέχρι πρότινος τρόπος υπολογισμού και απόδοσης της κράτησης. Συγκεκριμένα, επιβάλλεται κράτηση ύψους 0,06% υπέρ ΑΕΠΠ και 0,07% υπέρ ΕΑΑΔΗΣΥ.
Β) Για συμβάσεις που έχουν υπογράφονται από 30.09.2022 και μετά:
Επιβάλλεται κράτηση ύψους 0,1% υπέρ ΕΑΔΗΣΥ επί όλων των συμβάσεων που υπάγονται στον παρόντα νόμο ν.4912/22 (Α΄59) και στον ν.4413/2016 (Α' 148), αξίας άνω των χιλίων (1.000) ευρώ προ ΦΠΑ.
Το αναλογούν ποσό της κράτησης (περίπτωση Α και Β) παρακρατείται από την αναθέτουσα αρχή και κατατίθεται σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς υπέρ ΕΑΔΗΣΥ, ανεξαρτήτως της ημερομηνίας της σύμβασης:
Τράπεζα της Ελλάδας: ΙΒΑΝ GR 2001000240000000026180286 - Τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ: ΙΒΑΝ GR 1901721360005136088985432
Όλες οι ανωτέρω κρατήσεις (περίπτωση Α και Β) υπάγονται σε χαρτόσημο 3% και ΟΓΑ χαρτοσήμου που υπολογίζεται με ποσοστό 20% επί του χαρτοσήμου. Το ποσό αυτό καταβάλλεται στο Δημόσιο σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις περί χαρτοσήμου.

  

ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΕΔΙΩΝ,

ΤΩΝΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ,

ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ eNotices2,

ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΗΣ Ε.Ε.,

ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ

ΕΑΔΗΣΥ (ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ)

Πατήστε εδώ

 

 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ 4412/2016 & 4413/2016

Πατήστε εδώ

 

 Για την υποστήριξη αναθετουσών αρχών / αναθετόντων φορέων

 και οικονομικών φορέων κατά τη διαδικασία ανάθεσης και εκτέλεσης

 δημοσίων συμβάσεων δείτε το έγγραφο της Αρχής 770/4-2-2021

 που είναι αναρτημένο στα διευκρινιστικά έγγραφα

 

 

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ

ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ

ppp.eaadhsy.gr

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ. - art4605_53_25

Ευρετήριο Άρθρου

Άρθρο 25

Προσόντα και τρόπος επιλογής Προϊσταμένων λοιπών οργανικών μονάδων

1. Για τις θέσεις Προϊσταμένων των Τμημάτων και των Γραφείων, επιλέγονται κάτοχοι τίτλου σπουδών πανεπιστημιακής ή τεχνολογικής εκπαίδευσης που έχουν επαγγελματική εμπειρία σε σχετικό αντικείμενο, στον δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα, τουλάχιστον δύο (2) ετών. Ειδικά για τις θέσεις Προϊσταμένων των Τμημάτων της Διεύθυνσης Μελετών και Γνωμοδοτήσεων απαιτείται πανεπιστημιακός τίτλος σπουδών Νομικής Σχολής ελληνικού Α.Ε.Ι. ή αναγνωρισμένος ισότιμος τίτλος της αλλοδαπής.
2. Για την επιλογή των Προϊσταμένων Τμημάτων και Γραφείων συνεκτιμάται η επιστημονική κατάρτιση, η προϋπηρεσία σε δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα σε συναφές αντικείμενο, η γνώση ξένων γλωσσών, η δραστηριότητα στην υπηρεσία, η επαγγελματική ευσυνειδησία, η παραγωγικότητα, οι διοικητικές ικανότητες, η ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών, η ικανότητα για συνεργασία και συλλογική εργασία και η συμπεριφορά του υπαλλήλου.
3. Οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων και Γραφείων της Γενικής Διεύθυνσης Δημοσίων Συμβάσεων, καθώς και των Γραφείων Προέδρου και Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων, επιλέγονται από την Αρχή, κατά παρέκκλιση από τις διατάξεις του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007), μετά από δημόσια προκήρυξη του Προέδρου της Αρχής, που λαμβάνει την προσήκουσα δημοσιότητα, και αξιολόγηση των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων των υποψηφίων, ύστερα από γνώμη τριμελούς επιτροπής που συγκροτείται με απόφαση του Προέδρου της Αρχής. Οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων και Γραφείων διορίζονται στις θέσεις αυτές με θητεία τριών ετών, η οποία μπορεί να ανανεωθεί μία φορά με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση της Αρχής, μετά τη λήξη της οποίας εξακολουθούν και ασκούν τα καθήκοντά τους έως την επανατοποθέτησή τους ως Προϊσταμένων ή την τοποθέτηση νέου Προϊσταμένου, σύμφωνα με την προβλεπόμενη στο προηγούμενο εδάφιο διαδικασία, η έναρξη της οποίας, με τη δημοσίευση της σχετικής προκήρυξης, λαμβάνει χώρα το νωρίτερο έξι (6) μήνες πριν από τη λήξη της θητείας του προηγούμενου επιλεγέντος Προϊσταμένου και το αργότερο είκοσι (20) ημέρες μετά από αυτήν.
4. Άρση της ανάθεσης καθηκόντων Προϊσταμένου Τμήματος ή Γραφείου μπορεί να γίνεται με αιτιολογημένη απόφαση της Αρχής και πριν τη λήξη της τριετίας, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του. 5. Σε περίπτωση που επιλέγεται ως Προϊστάμενος Τμήματος ή Γραφείου υποψήφιος που δεν είναι υπάλληλος της Αρχής και δεν υφίσταται κενή οργανική θέση, με την υπουργική απόφαση αποσπάσεώς του συνιστάται και προσωποπαγής οργανική θέση έως τη λήξη της θητείας του.